Reklama

piątek, 2 listopada 2012

Prezentowy konkurs

Spośród sklepów internetowych oferujących prezenty wybrałem ten w którym już dokonywałem zakupów. Niejednokrotnie miałem problem zamówiłem prezenty, i nie dotarły na czas. Sklep który organizuje dzisiejszą zabawę jest solidny, zamawiałem w nim prezenty dwa razy, zawsze przychodziły terminowo, odpowiednio zapakowane, z paragonem. Obsługa telefoniczna również na wysokim poziomie a więc – do dzieła. Zasady konkursu Są bardzo proste ! Wchodzimy na stronę sklepu z prezentami TUTAJ wyszukujemy prezent który chcielibyśmy podarować bliskiej nam osobie. Okazja może być dowolna, może to być prezent świąteczny, może to być prezent dla żartu lub dla naszej drugiej połówki. I ostatnie zadanie. Wstawiacie w komentarzu link do wybranego prezentu i opisujecie dlaczego taki prezent podarowalibyśmy bliskiej osobie, dlaczego uważacie że ten prezent jest fajny, i jakie są wasze odczucia odnośnie tego prezentu. Zobacz więcej...
Prezentowy konkurs
źródło: bysiak.com
Konkurs trwa do 06.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz